پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3309
-
الف
+

تدارک ویژه آی‌فیلم برای عید فطر

دو فیلم سینمایی گینس و کلاهی برای باران در تعطیلات عيد فطر روی آنتن می‌رود.

دو فیلم سینمایی گینس و کلاهی برای باران در تعطیلات عيد فطر روی آنتن می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با عید سعيد فطر، دو فیلم سینمایی طنز گینس و کلاهی برای باران پنجشنبه و جمعه این هفته از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی گینس به کارگردانی محسن تنابنده در سال ۱۳۹۲ تولید شده و در ۳ میلیارد از فروش گيشه را در همان سال از آن خودش کرد.

در اين فيلم سینمایی که در ژانر کمدی ساخته شده، بازیگرانی چون محسن تنابنده، رضا عطاران، هومن حاجی عبداللهی، علیرضا استادی، و .... به ايفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان یک خطی فیلم سینمایی گینس آمده: فردین: گینس سیخی چنده!؟ پول کجاست اینو بگو؟ غنچه: خاک بر سرت که نافتو از پول بریدن. بدبخت همش اعتباره... میدونی کیا اسمشون تو گینسه... علی دایی... رضا زاده... جنیفر لوپز.

براساس‌ اين گزارش، فيلم سینمایی گینس پنجشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

همچنین در تعطیلات جمعه‌ ۲۴ اردیبهشت ماه، فيلم سینمایی کلاهی برای باران، ساخته مسعود نوابی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

این فیلم محصول سال ۱۳۸۵ است و بازیگرانی مانند رضاعطاران، جواد رضویان، مهرانغفوریان، حدیث فولادوند، مهران رجبی و .....مقابل دوربین رفته‌اند. ابی و جلال برای دزدی وارد خانه ای می شوند و ابی در جریان دزدی حضور باران و مادرش در خانه می شود.

او هنگام خروج متوجه خودکشی باران به علت شکست عشقی در برابر پیروز می شود، اما به سرعت آنجا را ترک می کند و همراه جلال از آنجا دور می شود ولی به اصرار ابی، جلال برای نجات باران به خانه برمی گردد و به کمک مادرش او را به بیمارستان می رساند.

اين فيلم سینمایی جمعه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر